Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~uglybitch | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz D. adresCzęstochowa / Kraków zarejestrowany07.01.2007 @22:29:21 ostatnio na stronie27.01.2016 @10:05:50



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2458458
digarty70 komentarze1021 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~willothewisp    02.02.2008 @12:52:56
~mspens    01.02.2008 @00:27:37
a to co innego!
pozdrawiam i zapraszam do siebie
_______
Nie dziękuj, tylko oceń...
Miejsca Które Odwiedziłem... http://www.tubylem.xt.pl/
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył . Robert Bresson
~KesikowskA    27.01.2008 @19:38:35
dziekuje ))))))))))
~YellowCab    24.01.2008 @00:39:21
aaa proszę bardzo ; ) i ten noo te gwiazdki mnie intrygują xD
_______
`Całuję w dupę kulturę masową
Awangarda poetycka poruszyła moją głową`
~YellowCab    24.01.2008 @00:26:37
Nie jestem Kwiatkiem prze pana proszę ! ; D
_______
`Całuję w dupę kulturę masową
Awangarda poetycka poruszyła moją głową`
~musstaffa    23.01.2008 @23:48:59
znam to.. tez ja kocham pozdro
~musstaffa    23.01.2008 @23:44:47
za to ciaglasc jest w avatarze i tej focie zmartwychwstanie 2
~dust    20.01.2008 @15:55:05
naprawde mi zaimponowales! ogromny szacunek! jestes pierwsza osoba ktora na konstruktywna krytyke nie reaguje objechaniem autora komentarza tylko przyznaniem mu racji!

dodaje cie do obserwowanych!
pozdrawiam
_______
Prawdziwy krytyk cnoty się nie boi...
~cofeina    20.01.2008 @15:51:09
Turcja
~happysadowa    11.01.2008 @16:15:34
dzieki
~groteskowa    10.01.2008 @00:49:17
dziekuje. ^^
~sasasa461    09.01.2008 @17:41:29
ależ nie maz a co
~kukuryku    09.01.2008 @16:18:12
hehe....:D:P
~Zemfira    09.01.2008 @10:55:55
Cipka, cipką, kaloryferek ma zacny :D
_______
Moja osobista -> http://www.milenasobieraj.com
~chickemm    30.12.2007 @15:21:07
heheh, patrząc na Twoje profilowe tez to mogę powiedzieć
_______
sweet nothings.
^PokahontaZz    23.12.2007 @13:43:33
dziękuję bardzo
pozdrawiam:D
_______
w moim ciele lawa .
~taxky    11.12.2007 @00:56:34
cheers:d
_______
shjeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
myspace.com/taxkyart

tnij.org/taxkyhocian
~zabkaXXL    29.10.2007 @19:16:52
Dzienks
_______
~margotka    17.09.2007 @16:52:49
merci !!!
~Mikkaa    06.09.2007 @22:04:40
hello dzieki za odwiedziny w najblizszym czasie czyli jak wroce do polski odwiedze twoja galerie pozdrawiam
^chillinqua    04.09.2007 @15:58:56
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~umyuam    02.09.2007 @17:36:03
dziekuje
_______
obcinam czubki glow. i co?
~Artystaxxx    01.09.2007 @20:33:15
:P
_______
..no chodz, zemscij sie na Mnie. Albo najlepiej poskarz sie mamie http://www.artystaxxx.digart.pl
~kukuryku    06.08.2007 @13:10:26
hehe... u mnie nuda nie ma czasu zawitaćw tym roku korsykańsko, obozowo, namiotowo....:D
ale czas szybko leci

pozdr.
~kukuryku    27.07.2007 @22:08:54
hehe... dzięki

jak tam wakacje mijają??:D

pozdr.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt